Abrupt Einde... - Reisverslag uit Oosterbeek, Nederland van Nikki - WaarBenJij.nu Abrupt Einde... - Reisverslag uit Oosterbeek, Nederland van Nikki - WaarBenJij.nu

Abrupt Einde...

Blijf op de hoogte en volg Nikki

09 April 2013 | Nederland, Oosterbeek

Lieve allemaal…

Mijn droom is voor de helft gevuld

Gevuld met nieuwe indrukken
Gevuld met nieuwe vriendschappen
Gevuld met mooie herinneringen
Gevuld met 45 mooie dagen

Maar na 45 mooie dagen is er abrupt een einde aan gekomen..
Dit keer wordt het geen mooi bijzonder belevenis verhaal..

Dinsdagavond 19 maart zat ik op Skype met het thuisfront en kreeg ik geen leuk nieuws te horen en moest ik met spoed naar Nederland komen, wegens privé omstandigheden.

Mijn moeder was al druk bezig geweest om te zoeken naar een vlucht. En hadden maar 1 optie; Zondag 24 maart om 23.20 uur zou de vlucht zijn. Er was echt nog maar 1 stoel vrij in het vliegtuig.. Wie gelooft dat nou.. Ik vond het zo bizar.. Maar het was toch echt zo! Ze hebben de stoel een tijdje voor me kunnen vasthouden wat officieel niet mocht.. om aan mij de keus te geven of ik die vlucht wilde.. Maar ik had geen andere keus, dus we hebben mijn ticket van 3 mei omgeboekt.

Dat betekende dat ik ineens nog maar 4 dagen in Suriname was....
Na 45 dagen genieten en rust.. was er ineens paniek in mijn hoofd..
Nog 4 dagen.. en wat nu..!

Dat was een raar en dubbel gevoel, kan ik je vertellen..
Omdat de rede dat ik naar huis ging absoluut niet leuk was en ik het juist daar zo naar mijn zin had. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als daar. Elke dag gewoon zien wat je ging doen. Je wist s’ avonds pas wat of waar je ging eten en met wie, dat was juist het leuke! Elke dag was een dag vol belevenissen.

Dus van alles wat ik wilde doen kwam ineens niks meer…
Had voor de paasvakantie een 4daagse trip geboekt naar Apiapaati! Waar ik me zo op had verheugd, omdat Fred van Fred Eco Tours daar oorspronkelijk vandaan komt en hij me er al leuke verhalen over verteld had. En daar was ik wel erg nieuwsgierig naar geworden.

Ik heb de dag voordat ik naar Nederland vertrok nog een leuke speedboottrip kunnen maken naar een Zandbank, Overbridge en de Jodensavanne. En heb ondanks de omstandigheden en de gedachte dat ik naar huis ging, toch kunnen genieten van die mooie dag! En niet alleen zie zaterdag heb ik genoten maar 1,5 maand lang heb ik elke dag genoten van het mooie Suriname! Vol met warmte en tropische buien, ik heb het echt super naar mijn zin gehad.

Voor iedereen die nog in Suriname is of voor diegene die van plan zijn naar Suriname te gaan! Geniet van elke dag dat je er bent, want voor je het weet is het voorbij..

Want mijn avontuur stopt bij deze in het Mooie DikkeBillen Land!
Wat ik echt heel erg jammer vind...

Maar ik moest terug naar Nederland..
Wat uiteindelijk een hele goede keus is geweest.

Maar…

Mijn avontuur hier in Suriname, Paramaribo op de Prinsessestraat,
wordt vervolgt….. ♥

Dikke Brassa! xx

Nikki

  • 09 April 2013 - 17:04

    Isabelle :

    Topper van alle kanten xxx

  • 09 April 2013 - 18:19

    Harry :

    mooi geschreven,
    succes en veel sterkte met hetgeen waarvoor je abrupt naar Nl moet.

    Harry

  • 09 April 2013 - 20:26

    Lisette En Jeroen:

    Lieve Nikki,

    Wat heb je dat toch weer mooi opgeschreven......

    x

  • 10 April 2013 - 09:31

    Deborah:

    Mooi geschreven lief nichtje!

    Dikke kus voor jou lieverd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Ik heb al heel lang een droom! En deze droom ga ik 5 februari waar maken. 12 jaar geleden ben ik samen met mijn ouders en zusje naar Suriname geweest om mijn broertje op te halen. Stevie was toen 2,5 jaar oud. Nu 12 jaar later wil ik terug naar Suriname om voor 3 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen in het Lotjeshuis (weeshuis ondervoede en verwaarloosde kinderen van 0-5 jaar) waar Stevie als baby is opgevangen. Het Lotjeshuis ga ik combineren met het Ramoth Kindertehuis. Daar zitten kinderen in de leeftijdscategorie 6-15 jaar. De kinderen hebben allemaal een andere achtergrond, zo zijn er een aantal weeskinderen, kinderen waarvan de ouders in het binnenland wonen en kinderen waarvan de ouders om diverse redenen (ivm financiële situatie, psychiatrische problemen in de gevangenis etc.) niet voor hen kunnen zorgen.

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 816
Totaal aantal bezoekers 18132

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 22 Augustus 2014

Een Nieuw Avontuur!

05 Februari 2013 - 03 Mei 2013

3 Maanden on my own

Landen bezocht: